Moje role:


AIDA - rola Amneris


„Aida” to musical skomponowany przez legendę muzyki pop Eltona Johna do słów Tima Rice’a, jednego z najbardziej znanych autorów tekstów do licznych musicali. Autorami libretta są: Linda Woolverton, Robert Falls i David Henry Hwang, a oryginalna inscenizacja została wyprodukowana przez Disney Theatrical Productions. Miejscem akcji jest starożytny Egipt, a fabuła opowiada o zakazanej miłości Aidy, nubijskiej księżniczki wziętej do niewoli przez Egipcjan, i Radamesa, kapitana egipskiej armii zaręczonego z Amneris, córką faraona. Libretto jest oparte na operze Giuseppe Verdiego pod tym samym tytułem. Premiera 26 października 2019r. w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie


MISS SAIGON - rola Ellen


Zwana jest współczesną wersją „Madame Butterfly”, autorzy twierdzą jednak, że inspiracją dla nich nie była opera Pucciniego, a zdjęcie, które Claude-Michel Schönberg przypadkiem zobaczył w gazecie. Przedstawiało ono wietnamską kobietę, która ze ściągniętą bólem twarzą oddaje swoją córkę żołnierzowi opuszczającemu bazę wojskową pod Sajgonem. W Ameryce dziecko czekało lepsze życie niż to dane innym bui doi, dzieciom Wietnamek i Amerykanów, prześladowanym w komunistycznym Wietnamie. Dzięki temu zdjęciu powstał przejmujący, jeden z najpiękniejszych musicali wszech czasów. Premiera 9 czerwca 2019 w Teatrze Muzycznym w Łodzi.


„Gorączka Sobotniej Nocy”- rola Stephanie Mangano


Musical na podstawie Filmu Paramount/RSO oraz opowiadania Nika Cohna. W adaptacji scenicznej Roberta Stigwooda we współpracy z Billem Oakes’em w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Reżyseria Tomasz Dutkiewicz, choreografia Sylwia Adamowicz, Magdalena Soszyńska. Premiera 21.04.2018r.


LES MISERABLES - rola Fantyny


Les Misérables” - światowej sławy musical Claude`a-Michela Schönberga i Alaina Boublila - jest adaptacją "Nędzników", arcydzieła Wiktora Hugo. Na tle burzliwego okresu francuskiej historii, zamętu powstania 1832 roku, rozgrywają się dramatyczne losy bohaterów, a przede wszystkim zbiegłego więźnia Jeana Valjeana, którego ściga bezkompromisowy inspektor Javert. Valjean, skazany za kradzież chleba, doświadcza na wolności duchowej przemiany. Rozpoczyna nowe życie, opiekuje się osieroconą dziewczynką, ale nie może uciec od przeszłości.


DOKTOR ŻYWAGO - rola Lary Guichard

Premierę spektaklu „Doktor Żywago” z muzyką Lucy Simon przygotowali tuzy polskiej sceny musicalowej. Libretto białostockiej inscenizacji jest oparte na powieści Borysa Pasternaka, swą koncepcją sięga także do hollywoodzkiej adaptacji. Polskiego przekładu tekstu dokonał Daniel Wyszogrodzki – tłumacz librett tak znanych musicali, jak „Koty”, „Upiór w operze”, „Les Miserables” czy „Mamma Mia!”. Kierownictwo muzyczne nad spektaklem objął Grzegorz Berniak , dyrygent na stałe współpracujący z Operą i Filharmonią Podlaską, dyrygujący m.in. operami „Traviata”, „Czarodziejski flet”, „Carmen”, „Cyganeria” oraz musicalami „Upiór w operze”, „Skrzypek na dachu” i operetką „Zemsta nietoperza”. Reżyserii inscenizacji podjął się Jakub Szydłowski, reżyser musicali „Rent” i „Cyrano”. Za warstwę scenograficzną spektaklu odpowiada Mariusz Napierała, który jest również autorem plakatu do musicalu. Choreografię przygotował Jarosław Staniek, słynący z realizacji takich hitów musicalowych, jak „Jesus Christ Superstar”, „Chicago” czy „Hair”. Chór Opery i Filharmonii Podlaskiej przygotowuje prof. Violetta Bielecka, kierownik artystyczny Chóru.


Musical Cyrano / rola Roksany


Premiera sezonu 2015/2016 Teatru Muzycznego w Łodzi. Libretto autorstwa popularnego aktora i literata Jacka Bończyka jest adaptacją słynnej sztuki Edmunda Rostanda Cyrano de Bergerac, której bohaterem jest długonosy żołnierz-zawadiaka i poeta, nieszczęśliwie zakochany w pięknej Roksanie. Jakub Szydłowski wyreżyseruje spektakl, muzykę skomponował zdobywca wielu Złotych i Platynowych Płyt Krzysztof Herdzin


Jesus Christ Superstar / rola Marii Magdaleny

Pierwsza realizacja Jesus Christ Superstar w Łodzi, a zarazem pierwsze polskie wystawienie anglojęzyczne (tekst polski widzowie mogą śledzić na tablicy świetlnej) w reżyserii Zbigniewa Maciasa i scenografią Grzegorza Policińskiego. Kierownictwo muzyczne objął Jose Maria Florencio. Premiera spektaklu miała miejsce 3 października 2014 roku. Spektakl otrzymał Złotą Maskę za najlepsze role wokalno-aktorskie w sezonie artystycznym 2014/2015


Dźwięki Muzyki / rola Marii Rainer


W Gliwickim Teatrze Muzycznym „Dźwięki muzyki” wyreżyserowała Maria Sartova, której towarzyszyło doborowe grono realizatorów: Wojciech Rodek jako kierownik muzyczny, francuski scenograf Yves Collet, kostiumograf Tatiana Kwiatkowska oraz autor choreografii Jacek Badurek. Występują soliści, chór i balet GTM, a także gościnnie kilku artystów śląskich teatrów. W rolę Marii wcielają się trzy młode aktorki: Agnieszka Przekupień, Ewa Łobaczewska oraz Sylwia Bocian. Wyłoniona w czasie castingu dwudziestojednoosobowa grupa uzdolnionych wokalnie dzieci występuje w rolach córek i synów kapitana von Trappa. Premiera spektaklu odbyła się 27 marca 2014 roku.


Ząb zupa dąb / rola żony dentysty

Spektakl muzyczny na podstawie „Divertimenta op. 5 Stomatologicznego” Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego, który wyreżyserował Piotr Kosewski. Spektakl powstał w ramach realizowanego w Teatrze na Plaży projektu Przybora+Wasowski. Premiera spektaklu odbyła się 10 kwietnia 2015 roku w Teatrze na Plaży w Sopocie.


Fame / rola Sereny Katz


Spektakl dyplomowy studentów specjalności musical na Wydziale Wokalno-Aktorskim w Akademii Muzycznej w Gdańsku przeniesiony na scenę Teatru Palladium dzięki MT Alicji Węgorzewskiej. Spektakl wyprodukował prof. dr. Andrzej Nanowski, dziekan Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Gdańsku, a reżyserią zajął się Miłosz Gałaj. Choreografię opracowała Joanna Semeńczuk, kierownictwo muzyczne sprawował Adam Pietrzak, a przygotowaniem ensembli zajęła się Agnieszka Szydłowska.